wtorek, 5 lutego 2013

Prolog

Nadchodził wieczór, niebo wyglądało jakby zaraz miało się rozstąpić.
Mocne pioruny uderzały prosto w ziemię. 
Tuż za kościołem, na cmentarzu w Mystic Falls uderzył grzmot.
Na środku cmentarza stała, ładna dziewczyna, w dłoni trzymała 
dwie czerwone róże. Płakała. Zaczęło padać deszcz, płacz dziewczyny zlewał się nim. W ciemnościach kryło się zło. Dziewczyna nie bała się, była jedną z nich. Należała do ciemności.
Upadła na kolana przy jednym z grobów, położyła na nim różę.
Wstała i podeszła do grobu obok. Drugą różę właśnie tam zostawiła.
Jej płacz przedzierał się przez potężne grzmoty.
Mężczyzna w czarnej, skórzanej kurtce podszedł do niej i położył jej dłoń na ramieniu. Spojrzała w górę, podniosła się i przytuliła się do niego.
Mężczyzna płakał już razem z nią. Stali tak dłuższą chwilę.
Dziewczyna zaczęła kierować się w stronę miasta. 
Szła powoli, jakby bała się, że zaraz wyskoczy coś na nią z ciemności.
Doszła do mostu. Obejrzała się za siebie, ale nikogo nie było.
Poszła dalej, aż do swojego domu, nie wiedząc, że mężczyzna został tam dalej. Stał tak, aż z ciemnego lasu wybiegła kobieta i ugryzła go w szyję. 
Wypiła z niego krew, a ciało porzuciła pomiędzy grobem Eleny, a Caroline.
*****************
Hej :* Jest prolog. Chyba nie jest zły. Starałam się go dobrze napisać. Chce zrobić coś na cześć Kola. Postanowiłam w moim opowiadaniu uśmiercić Elenę, bo mam jej dosyć, a Caroline tak jakoś wyszło. Pasowało mi, więc ją też zabiłam. Mylę, że przez to się nie zniechęcicie.
Liczę na jakieś komentarze. Pozdrawiam ;*  

6 komentarzy:

  1. Bardzo dobry prolog, tylko szkoda ze taki krótki. Wpadłaś na świetny pomysł z opowiadaniem o Kolu oraz Bonnie. Czekam na pierwszy rozdział. :) Proszę nie każ czekać na niego długo. ; *
    Pozdrawiam
    http://porywy-serca.blogspot.com/
    http://sentirsi-sempre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne i czekam na kolejne części ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie mogę! Dopiero odkryłam tego cudownego bloga, przeczytałam prolog i stwierdzam uzależnienie;D Świetnie piszesz, blog jest genialny. Zazdroszczę Ci talentu. Będę czytać i komentować. :D Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prolog z dreszczykiem i o to chodzi, ale jak doszłam do końca to szczęka opadła mi do samej ziemi. Coś nowego! Wreszcie!
    Ciekawe jak to wszystko będzie wyglądało
    Czekam z niecierpliwością na nowy rozdział.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszisz szybko napisac rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam paring kola z bonnie . ;) idę czytać pierwszy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń